Форум АНХИРА - здраве, успех, свобода

Автор Тема: Съвети от успели мрежари  (Прочетена 240 пъти)

Неактивен anhira

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Публикации: 195
  • Karma: +7/-1
  • Мечтайте и творете!
    • Профил
Съвети от успели мрежари
« -: 17, Май, 2019, 16:40:54 »
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!
« Последна редакция: 17, Май, 2019, 16:51:19 от anhira »
Аз помагам на хората да са по-здрави и да печелят повече пари

Неактивен Boyana

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Публикации: 22
  • Karma: +0/-0
    • Профил
  • Skype: perla_05
Re: Съвети от успели мрежари
« Отговор #1 -: 22, Май, 2019, 10:24:50 »
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!
« Последна редакция: 22, Май, 2019, 10:31:49 от Boyana »

Неактивен Boyana

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Публикации: 22
  • Karma: +0/-0
    • Профил
  • Skype: perla_05
Re: Съвети от успели мрежари
« Отговор #2 -: 22, Май, 2019, 10:27:53 »
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!