Форум АНХИРА - здраве, успех, свобода

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Boyana

Страници: [1] 2
1
 Защо толкова много бизнесмени банкрутират, работейки в системата MLM? “Вторият урок върху салфетка” показва основните грешки, които допускат бизнесмените професионалисти. Нека видим защо е по-добре да се спонсорират 10-има учители, отколкото 10-има бизнесмени. Разбери правилно: Аз мисля, че професионалният бизнесмен носи голяма полза за своята фирма, както и всеки, който се е запознал с 10-те “урока върху салфетка" и разбира основната им същност.
                Повечето хора се объркват, прочитайки гореописаното, но не забравяйте, че те не разбират, че MLM е начин на продажба. Ние спонсорираме хората не заради фирмата, занимаваща се с непосредствена продажба, а заради системата MLM.

                Проблемите на бизнесмените произтичат главно от това, че виждайки представената от теб стока с отлично качество, веднага се хващат за работа. Присъединяват я към стоките, представлявани от тях самите, и не изчакват да им кажеш как трябва да се продава, та на ли са професионалисти!
                Работата е в това, че ние не искаме да разказваме как трябва да се продава. Ние искаме да ги научим на това как трябва да се ОБУЧАВА И СПОНСОРИРА и създаде голяма и добре развиваща се фирма Multi - LevelMarketing. Това те могат да постигнат без продажба в обикновения смисъл на думата.
                Ако не успееш да седнеш заедно с тях и да им обясниш няколко прости неща за MLM и по какво се отличава той от “непосредствената продажба”, в крайна сметка бизнесът им ще тръгне в невярна посока. Изучавайки по-нататък “уроците върху салфетка” ще се запознаем с някои примери. Повечето хора (особено бизнесмените) си представят, че ако спонсорираш някого, значи дублираш себе си. (Рисувам две кръгчета едно над друго.) Имаше едно кръгче, а сега са две. Звучи логично, но НЕ Е ИСТИНА.

                Не е истина, защото, ако човекът означен с горното кръгче, си отиде, ще си отиде и човекът спонсориран от него, т.е. няма да има продължение. Трябва да се поясни, че те, ако действително искат да дублират себе си, трябва да достигнат ДЪЛБОЧИНА от поне ТРИ НИВА. Само тогава може да се каже, че са ДУБЛИРАЛИ себе си.
                Ако твоят спонсор “изпадне” до това, когато си се запознал с работата на фирмата в подробности, ти по всяка вероятност ще предположиш, че системата не работи и не му подхожда.
                Да кажем, че ти си тук (нарисувай кръг и напиши в него “аз”). Ти спонсорираш Том (отдолу нарисувай втори кръг и напиши вътре “Том”). Съединяваме двата кръга. Значи ако ти приключиш с работата си и Том не разбере какво трябва да прави (тъй като ти не си го обучил), това означава край на цялата работа. Но ако ти НАУЧИШ Том как трябва да се спонсорира и той спонсорира Керъл, САМО тогава ти ще започнеш да дублираш себе си. А ако Том не разбере как да научи Керъл да спонсорира, тогава пак ще последва фалит и това ще означава край на бизнеса.
                Ти си длъжен да обучиш Том как той, от своя страна да обучи Керъл как да спонсорира. По такъв начин Керъл ще се научи да спонсорира Бетси или всеки друг.

Абонирайте се за пълен достъп!

2
КАК ДА СЕ ПОСТРОИ ГОЛЯМА И УСПЕШНА СТРУКТУРА
Какво значи MLM

                Multi - Level Marketing (MLM) заема особено място сред съвременните начини за продажба. Той е един от най-бързо налагащите се, но същевременно предизвиква и неразбиране. Мнозина гледат на MLM като на модна вълна от осемдесетте години, макар значението му да е значително по-голямо. Компаниите, които използват този начин за маркетинг през деветдесетте години, имат стокооборот за повече от 100 милиарда долара на година. Целта ни е да покажем с помощта на примери какво е това MLM. Нещо повече. Ти ще разбереш как може ефективно, повтарям, ЕФЕКТИВНО да обясниш на другите какво означава MLM.

                Този практически справочник е написан, за да помогне за подготовката на деловите ти партньори. Затова обобщи изложената тук информация, която би могла да послужи за началния им старт.
                Дон Файл (Don Failla) работи без прекъсване над “Уроци върху салфетка” още от 1973г.

                Преди да се запознаем по-подробно с изложения материал, нека отговоря на най-често задавания ми въпрос: какво означава MLM? В книгата използвам понятията MLM (МЛМ) и Multi-Levеl Marketing (многостепенен маркетинг). Думата “маркетинг” (продажба) означава движението на стоката от производителя към потребителя.Изразът “Multi-Level” (многостепенен) пък е система за поощряване на хората, придвижващи стоката до потребителя. “Multi” (много) значи “повече от един”. “Level” по-скоро обозначава “поколение”. Ето защо тази система спокойно може да бъде наречена “Multi Generation Marketing” (продажба с помощта на няколко поколения). Нека обаче се спрем на израза “Multi-Level” като най-популярен. Действително, той е толкова разпространен, че вече се е превърнал в щампа, макар и незаслужено. Затова много нови структури MLM измислят други названия за своите системи на продажба: например “Uni-Level Marketing” (едностепенна продажба) или “MLM Network Marketing” (продажба чрез изграждане на мрежа).

В действителност съществуват три основни начина за продажба на стоката:
1. Търговия на дребно (сигурен съм, че е позната на всеки) : универсален магазин, магазин “Плод-зеленчук”, в който можеш да се отбиеш и да си купиш нещо.
2. Непосредствена продажба - тя включва например застраховане, продажба на кухненско оборудване и т.н.
3.Многостепенни продажби MLM, Multi - Level Marketing. Тази форма на продажба не трябва да се бърка с другите две, особено с непосредствената продажба, която погрешно се причислява към MLM.
4. Поръчка по пощата, може да се причисли към системата MLM, но се явява по-скоро непосредствена продажба.
5. Петият начин за продажба, който също се бърка често с MLM, е т.нар пирамида. Факт е, че сделките на пирамидата са нелегални. Основната причина е в това, че тази система не е приспособена за придвижване на стоките MLM. Ако няма движение на стоката, изобщо не трябва да се говори за маркетинг, още повече за многостепенен. Възможно е за този начин да е характерна многостепенността, но в никакъв случай и маркетингът. Основното недоразумение произтича от това, че хората не схващат разликата между MLM и непосредствената продажба.

Абонирайте се за пълен достъп!

3
Безплатно / Фейсбук групи
« -: 21, Октомври, 2019, 15:32:35 »
В какви групи да се присъединяваме?


Групи по интереси. Не бизнес групи където всички продават така или иначе. По лесно се правят приятелства в групи където имате нещо общо с членовете им. Хората се присъединяват към хора, които познават харесват и имат доверие, ние  също харесваме хора, с които имаме нещо общо.

Стратегия К.Х.Д.С.- коментирайте, харесайте, добавете го за приятел, напишете му съобщение. Онлайн е толкова лесно да срещате неограничен брой хора, където и да се намират те. Най-лесно е да намирате нови приятели в групи които са свързани с  хобитата ви и интересите ви. Например ако се интересувате от спорт или от астрология, кучета, шиене, цветарство, джогинг, тренировки, духовно развитие, планинарство, деца, пътуване, мода, грим, винарство, изкуство, ветроходство, йога ;)…. Каквото се сетите. Много лесно ще намирате общи теми с такива хора и ще се свързвате с тях по естествен начин.

Пример:

Коментирайте:  Хей харесва ми какво правиш, бих се радвал да те добавя като приятел.
Харесвате поста  му
Добавяте го за приятел
Пращате лично съобщение

Запомнете, че хората обичат да им харесваме и коментираме постовете. Замислете се когато някой харесва или коментира ваш пост/снимка – на вас ви харесва нали?
Онлайн важат същите правила на общуване както и офлайн – интересувайте се от другите, давайте стойност в общуването, допринасяйте в тази група и в разговорите с хората там.

Съвет: щом се присъедините към група, пишете на администратора на групата– Здравей, благодаря за приема, точно се присъединих, много харесвам групата, благодаря че си я направил  - това е все едно да се запознаеш с човека, в чиято къща си отишъл на парти.

Като ги добавите за приятел, коментирайте Хей харесваш ми , кефиш ме, добавих те като приятел, и само след като ви приемат приятелството им пишете на лично, защото преди да са ви приятели, ЛС не излизат в общата нотификация.
Не се присъединявайте в бизнес групи – ние търсим приятели, а в тези групи всичко е доста по-формално, хората там винаги продават нещо и не е толкова естествено запознанството. Ако сте нови в ММ, също така се чувствате неудобно да говорите за бизнес.

Абонирайте се за пълен достъп!


4
Безплатно / Двуминутната история
« -: 06, Август, 2019, 18:29:26 »
„Повечето разговори са просто монолози направени в присъствието на свидетел. "

Звучи ли ви познато? Това се случва и в нашия ММ бизнес, когато правим презентации.
Колко от нашите презентации са звучали така?
1. Говорихме.
2. Нашите кандидати слушаха.

И правим това за 20 минути, 40 минути или дори един час.
О, но можем да го влошим. Можем да кажем на нашите кандидати: „Моля, задръжте всички
вашите въпроси до края. Може да покрия вашите въпроси по-късно по време на моето
представяне.

Или може би искаме нашите кандидати да седнем в хотелска заседателна зала с други непознати, докато показваме слайдове и видеоклипове на PowerPoint за един час. Нищо чудно кандидатите  да мразят продажните презентации. Колкото по-дълго е представянето ни, толкова повече объркваме кандидатите . Има просто твърде много факти, за да се помни.

За да вземем решения от кандидатите , трябва да сме ясни.

Лошите новини
Да, нашите объркващи презентации пречат на кандидатите ни да вземат решение „да“
 Докато говорим за прекрасната компания, прекрасната индустрия, прекрасни продукти, прекрасно обучение и прекрасно план за компенсации ... кандидатите  ни не слушат.

Какво? Не слушат нашето страхотното представяне за нашата прекрасна възможност?
Как е възможно това?

Факт №1: Продължителността на вниманието на нашите кандидати е кратка.
Факт №2: Нашата бизнес презентация е 45 минути.
Въпрос: Можем ли да разберем къде нещата се объркват?

Губим вниманието на кандидатите  си при първото разсейване. Какво си мислят  нашите кандидати, докато правим нашата добре изрепетирана презентация?
"Колко дълго ще продължи това?"
"Вие сте продавач?"
„Кога ще стигнете до същината?“
"Колко ще струва това?"
„Защо позволих тази презентация да стартира?“
„Как мога да съм сигурен, че ще успея?“
„Защо се съгласих на тази дълга продажбена презентация?“
"Какво биха мислели приятелите ми?"
"Вероятно всичко е твърде добро, за да е истина."
„Кой ще нахрани кучето тази вечер?“
"Никога не бих могъл да запомня нещо толкова дълго."
"Ще иска ли детегледачката да й платя извънредно време?"
„Не искам да съм продавач.“
"Трябва да се събудя рано за работа утре."

Да, кандидатите  ни не ни слушат. Вместо това те имат разговор със себе си вътре в главите им. Ние сме отвличане на вниманието към този разговор.

Решението?
Ще решим този проблем с нашето двуминутно представяне чрез история. Това е персонализирана история за нашите кандидати.

Абонирайте се за пълен достъп!

5
Принципът на уведомяването
Първият приоритет за новите дистрибутори е, да не ги отхвърлят. Но какво правим ние като спонсори? Казваме им да направят списък, да се обаят  на всичките си приятели, за да ги набият, унижат и нахокат. Защо се случва това? Защото новият ни дистрибутор не знае точно какво да каже или какво да направи. Новият ни дистрибутор не е имал време да научи необходимите умения за мрежовия маркетинг. Разбира се, роднините и приятелите ще изслушат покана от нервен, необучен и несигурен нов дистрибутор. Това е рецепта за бедствие. Нашият нов дистрибутор ще се опита да примами познатите си на презентация или да си купят продукти чрез сила и манипулация. А когато се опитате да продадете нещо, има огромен риск да ви се каже "Не."

Нека да видим какво се случва в реалния свят. Вие сте във възторг! Новият ви дистрибутор е подписал документите, те са изпратени към компанията и сега чакате да пристигнат новият му дистрибуторски комплект и продукти.  Като добре обучен спонсор, вие имате обучителна програма за първите 48 часа от новата кариера на дистрибутора в мрежовия маркетинг. Сядате на масата в кухнята с новия дистрибутор, изваждате ръководството за бърз старт, веднага обръщате на секцията „Гимнастика за паметта” и започвате да четете:

* Кой от познатите ви е с червена коса?
* Кой от познатите ви кара мини „Ван”?
* Кой се грижи за данъчните ви декларации? Косата ви? Ливадата ви? Колата ви?
* Имате ли контакти с хората от колежа?
* Имате ли копие на родословното ви дърво?
* Ами от годишника от колежа?

Продължавате и продължавате, като задавате все повече въпроси, за да „размърдате” паметта на новия дистрибутор. Правите пауза между четенето на въпросите, за да поемете дъх, поглеждате към списъка на дистрибутора и... там има само 8 имена! А трябва да са поне 50! Вглеждате се в лицето му и там виждате страх, когато той свива рамене и казва:
„Наистина не познавам никой друг.”

Без да се ядосвате, задавате още въпроси от раздела с „Гимнастика за ума”, но все още новият ви дистрибутор не може да се сети за повече имена. Дали не спонсорирате загубеняк? Провеждаме това упражнение, но рядко се спираме, за да разберем дали на практика действа или не.

Защо за миг не се опитате да разберете какво се случва в ума на новия дистрибутор? Може да се изненадате. Новият ви дистрибутор може да си мисли: „Не искам да разговарям с никого за бизнес, докато не направя първия си бонус - чек.” Или: „Не ми е комфортно да пращам спонсора ми да говори на приятелите ми за бизнес. Ами ако моят спонсор притеснява и притиска приятелите ми?” Или „Колкото повече имена запиша, с толкова повече откази ще се сблъскам."
Повечето дистрибутори не са нескопосани и не са мързеливи. Те ще избягват всичко, което е свързано с отхвърляне.
Защо не превърнете упражненията в нещо, което дистрибуторът ви иска да направите? Ами ако кажете на новия дистрибутор:
„Не трябва да карате никого в този списък да се присъедини към вашия мрежови бизнес или да го карате да купува продукта”.
Това звучи далеч по-безопасно за новия ви дистрибутор. Повечето от новите ви дистрибутори се опасяват дали ще се справят.
Не карайте хората да се присъединят към бизнеса ви, само защото вие искате това. Или може би, ако имате нов дистрибутор, който казва:
„О, не искам да говоря с приятелите и роднините си. Те няма да разберат. Не мога да ги убедя да се присъединят към програмата ми. Вместо това, нека говоря с непознати от друга страна. Може би просто ще се опитам да им продам нещо по телефона или чрез интернет. Където мога да пусна обява, да купя някакви стоки или дори да изпратя на евентуалния клиент пощенски картички.”
Ако приятелите и хората от близкото ви обкръжение не харесат презентацията ви, непознатите още по-малко ще я харесат. Ако не можем да запишем хората, които вече познаваме, с които вече сме изградили ползотворно сътрудничество, какво ще ни накара да помислим, че можем да запишем напълно непознати? Може би просто смятаме, че нещата се променят, или че ще намерим нови хора, които не ни познават. Да се вгледаме в нещата. Когато решим да говорим с непознати, вместо да се обърнем към горещия си пазар с контакти, ние си казваме:
„Не вярвам в себе си.”
„Не вярвам във възможностите ми.”
„Не вярвам в продукта ми.”
„Срамувам се да говоря с приятелите си.”
„Не смятам, че тази възможност е добра сделка за околните.”
„Разтревожен съм за това какво мислят за мен приятелите ми.”
„Опасявам се, че приятелите ми няма да се присъединят и просто ще се чувствам изоставен.” „Ами ако програмата не успее? По-добре да съм сигурен, че мога да привлека само непознати, които не ме познават.”
„Ами ако се проваля? Не искам приятелите и семейството ми да разбират, че съм се опитал.” 

И решаваме да запазим възможността в тайна от приятелите и семейството си. Това честно ли е спрямо тях? Не. Така дори  да прочетем сайта за дистрибутори, преди да започнем да подобряваме презентацията си, преди да започнем да работим върху имиджа си, преди да попитаме спонсора си за списъците с контакти или обяви, преди всичко друго трябва първо да изпълним единственото си задължение в сферата на мрежовият маркетинг. А какво е това задължение? Трябва да уведомим приятелите си, роднините, съседите и сътрудниците си, че сме решили да започнем мрежови бизнес на непълен работен ден. Първото ни задължение е просто да ги информираме, че сме започнали собствен бизнес. Задачата ни не е да продаваме продукти или да убеждаваме евентуалните си клиенти да се присъединят. На по-късен етап ще запознаем евентуалните си клиенти с фактите, за да могат да направят най-добрия избор за себе си. Това е.

Мрежовият маркетинг не е бизнес за продажби с много напрежение, убеждаване, манипулиране или звънене на непознати по телефона. Той просто предоставя на кандидатите допълнителен избор в живота и им позволява да приемат този избор, ако им помогне да получат каквото искат.
Това е нашата работа – да образоваме кандидатите. Нищо повече. Това са страхотни новини за начинаещите мрежови дистрибутори. Както разбираме, мрежовият маркетинг не е сложен. Нашата работа е да образоваме хората и да им даваме възможност сами да вземат решенията си. Имаме обаче едно изключително сериозно задължение като мрежови дистрибутори. Когато спонсорираме нов дистрибутор, трябва да кажем нещо такова:
„Не сте задължен да правите много продажби. Ако ги правите, това ще е хубаво, но не е задължително.”
„Не сте задължени да купувате много продукти и услуги. Отново, това ще бъде страхотно, но не сте задължени да го правите.”
„Не сте задължени да карате приятелите си да идват на презентации.”
„Не сте подчинени на условните практики на компанията.”
„Не сте задължени да правите презентации за набиране на нови дистрибутори всяка вечер.” „Дори не сте задължени да отговаряте на телефонните ми обаждания.”

Уау! Сега вашият нов дистрибутор е развълнуван. Напрежението е изчезнало. Той не трябва да се обажда, за да кара приятели и роднини да купуват продукти и да се присъединяват. Новият ви дистрибутор си мисли: „Това е страхотна възможност. Не съм задължен да върша нито едно от тези неща. Но чакай, той каза, че има задължение. Само едно задължение. А какво е това задължение? Да, имаме само едно единствено задължение, което трябва да изпълним. Всичко друго в сферата на мрежовият маркетинг е по желание. Какво е това задължение в нашия бизнес? Трябва да уведомим приятелите си, роднините, съседите и сътрудниците си, че сме решили да започнем мрежов бизнес в свободното си време. Това е.
Няма повече задължения. Разберете:
* Не трябва да продаваме на приятелите си продукти или услуги.
* Не трябва да спонсорираме съседите си за нашия мрежови бизнес.
* Не трябва да каним нашите колеги на презентации.
* Дори не трябва да обясняваме за бизнеса си или за продуктите, ако роднините ни не ни помолят за допълнителна информация.

Единственото ни задължение е да уведомим приятелите си, роднините, съседите и сътрудниците си, че сме решили да започнем бизнес в сферата на мрежовият маркетинг на непълен работен ден. Имайте предвид, че не трябва да правим превъзходни презентации или непрекъснато да показваме програмата си на роднини, които не желаят да ни изслушат? Да. Точно така. Не трябва да правим презентации на хората, които са в списъка с контакти, освен ако те не ни помолят за това. Не трябва да промотираме или да продаваме продукти на хора, които не ги искат. И не е необходимо да правим натрапчиви продажби по време на погребения, сватби, приеми или семейни сбирки. Звучи ободряващо, нали? Хубаво е да свалите този товар от плещите си. Защо информирането на познатите ни, когато започнем собствен мрежови бизнес, е така важно? Защото никога не бихме искали да ни кажат: „Ти така и не ми каза за твоя бизнес.” Ако просто съобщим, че сме в сферата на мрежовият маркетинг, много от хората ще кимнат и ще кажат: „Това е страхотно.” И това е добре. Ако се интересуваха, щяха да ни помолят за повече информация или биха отишли на презентация. Но ако не са заинтересовани, можем да продължим живота си, знаейки, че им е дадена възможност да узнаят цялата история, защото просто сме ги попитали.

Някои от хората ще кажат:
„Хей, и аз не харесвам особено работата си. И аз искам да имам малко повече време за семейството си. Защо не ми разкажеш нещо повече за този мрежов маркетинг?”
И това също е добре. Можем да им дадем толкова информация, от колкото имат нужда. Ако не изпълните задължението си, да уведомите хората от списъка с контакти... могат да се случат ужасни неща. Използвам следната история, за да са наясно новите дистрибутори, че трябва да уведомяват всеки, когото познават.

Как да се защитите от раздаващия юмруци съсед

Представете си, че сте мрежар на половин работен ден от шест месеца. Спестили сте средствата от всеки един бонус - чек и сега имате възможност да отидете на мечтаната ваканция в Таити. С наемната си работа, сте покривали месечните си разходи, така че можете да спестявате целите месечни бонус - чекове.
Отивате на местното летище и когато се качвате на  самолета Air Tahiti 747, вие си мислите: „Решението да се позанимавам с МЛМ беше страхотно. Ако бизнесът ми продължи да се подобрява, ще ходя на тези прекрасни ваканции на всеки три месеца! Благодаря на моя спонсор, който ми разказа за тази възможност.”
Когато пристигнете в Таити, отивате на един страхотен плаж. Нежният шепот на вълните на океана ви помага да се отпуснете в хамака си, докато персоналът на хотела приготвя любимото ви тропическо питие. Музиката е прекрасна. Вятърът е ободряващ. И можете да усетите уханието на пилето - териаки, което се пече на барбекюто само на метри от вас. Аааааах! Не може да стане по-хубаво от това! Но почакайте! Забелязвате една малка точка на хоризонта, която сякаш се движи. Да, определено се движи. Точката продължава да нараства. Движи се към вас. След като я наблюдавате как става по-голяма и по-голяма, осъзнавате, че всъщност точката е човек. И този човек влачи едно старо одеяло след себе си. Скоро този човек се запътва към вашия хамак, разпъва одеялото си на пясъка и се отпуска, за да се пече. Гледате с изненада отгоре човека с одеялото и скоро осъзнавате, че този човек е ... вашият съсед!
Каква изненада! Какво съвпадение! Обръщате се към съседа си и му казвате:
„Здравей!”
Изненаданият ви съсед започва да пелтечи:
„Ъ,ъ,ъ, та това си ти. Не мога да повярвам! Ето ни къде сме, на две хиляди мили разстояние от дома, а ти си пак до мен! Това е невероятно!”
Вие отговаряте:
„И аз съм много изненадан. Как се озова тук на тази прекрасна ваканция?”
Лицето на съседа ви помръква. Той сбърчва вежди и промърморва тъжно:
„Ами, ти знаеш, че водя беден живот. Трябва да работя на три места, за да мога да плащам семейните разходи. До гуша съм затънал в дългове. Заемът за колата ми е просрочен. Няма шанс за повишение в работата. Нямам нищо в банката. Обречен съм! Реших да замина на тридневна ваканция, за да имам един-единствен приятен спомен, преди да умра. И за да дойда дотук, изтеглих нов заем, взех максимума от всичките ми кредитни карти, откраднах от спестяванията за колеж на децата и дори счупих техните касички, просто за да събера достатъчно пари за този билет. А ти? Как се озова тук?
Сега настъпва моментът на истината. Казвате:
„Започнах собствен мрежов бизнес преди шест месеца. Наистина е страхотно. Получавам пари, просто като информирам хората за определени продукти. Така ,че спестих достатъчно от последните няколко чека и... ето ме къде съм. Нещата вървят доста добре и мисля да си направя друга ваканция след три месеца. Ще ти кажа, този бизнес е повече от страхотен! Прекрасен е! Всъщност, той е така прекрасен, че аз... ъ...ъ...ъ... забравих да ти кажа за него.” Лицето на съседа ви почервенява от гняв. Бавно той се надига от одеялото си и се отправя към ледената скулптура до грила с пилето - териаки. Сграбчва ножа, остър като бръснач и бавно се насочва към вас. Замахва…
**

*Упс. По-добре да приключим дотук, преди историята да е загубила очарованието си. Както разбирате, ако не изпълните задължението си да уведомите хората от списъка с контакти, могат да се случат ужасни неща. Запомнете, че трябва да даваме възможност на хората от списъците ни с контакти да поискат повече информация от нас. Не бива да ги насилваме и да им правим презентация. Не трябва да им продаваме продукти. Не трябва да ги притискаме да станат дистрибутори. Всичко, което трябва да направим, е да им дадем допълнителна информация, ако я поискат. По този начин вашите роднини и приятели никога няма да се върнат при вас и да кажат: „Ти никога не ми каза за тази възможност.” Това би било тъжно. И ето как ще избягвате евентуални атаки с нож.

Ако тази история не ви се струва подходяща, опитайте с тази:
Как да се смущавате от собствената си леля
Представете си, че сте на сватбата на братовчед си. Тази вечер, на приема, седите на масата с дванайсет други гости. Забелязвате леля си, която е пила прекалено много шампанско, да седи на същата маса. Не може да се вземе думата от нея и за ваша изненада, когато тя сяда на масата, казва:
„Присъединих се към един страхотен бизнес за работа от дома, наречен „Възможностите - това сме ние” и се справям страхотно!”
Не можете да повярвате, та и вие се присъединихте към „Възможностите - това  сме ние" преди една година и никога не сте молили леля си да се присъедини или дори не сте й давали възможност да разбере, че и вие сте част от това. Но става по-лошо. Тогава тя се опитва да мине около масата, като пита всеки човек дали е чувал за „Възможностите – това сме ние.” Тя изследва горещия ви пазар. Започвате да се изпотявате. Ядосани сте, че тя може би е била във вашата група, но не сте я забелязали. И сега става още по-зле! Какво ще кажете, когато ви попита дали сте чували за „Възможностите - това сме ние"? Дали ще кажете:
„Да, чувал съм за „Възможностите - това сме ние” и всъщност се присъединих към тази група преди година. Но не ти казах, понеже си толкова зле, че не предполагах, че можеш да направиш нещо в този бизнес. Иска ви се да се скриете под масата. Положението става много неудобно.
Лошите новини продължават. Три месеца по-късно сте на национално събрание на компанията. С всеки изминал час става все по-вълнуващо и по-вълнуващо по отношение на новите съобщения. Дори започват да награждават дистрибуторите. Колкото повече се повишава нивото, толкова повече възхищение изпитвате към тези, които се отправят към сцената. Изведнъж чувате името на леля си да звучи от колоните. Възможно ли е това да е леля ви? Не, това трябва да е някой друг със същото име. Поглеждате към сцената и... това е леля ви, в целия си блясък, отправила се към сцената, за да приеме новата си значка за най-високи постижения. Докато гледате с недоумение към нея, забелязвате как тя намигва точно на вас! Това не е честно. Абсолютен кошмар!
Вие сте в бизнеса от една година преди нея, а тя е на сцената, с пет нива над вас. Вие сте присъствали на повече обучения, вие сте провеждали повече презентации, вие сте чели повече книги за бизнеса, познавате компенсаторните планове по-добре, раздали сте повече брошури, направили сте повече обаждания и дори сте публикували обяви в цялата страна! Ядът ви излиза извън контрол.
„Защо леля ми е на сцената, докато аз седя сред аудиторията, мъчейки се да достигна следващото ниво?”
И в следващия час тихичко си мечтаете и се опитвате да се сетите за безброй различни причини, заради които тя е на сцената, а вие - не.
„Тя сигурно е имала късмет и е привлякла трима лидери през първия месец!”
„Тя има повече време за бизнеса си.”
„Сигурно има по-добър спонсор.”
„Сигурно е по-лесно да се прави бизнес, след като си на по-високите нива."
„Хората в корпоративния офис я харесват повече, отколкото харесват мен.”
„Тя е по-отзивчива от мен."
„Няма да е толкова лошо, ако ми отнеме с десет години повече да се изкача на върха… все пак съм с десет години по-млад от нея, така че ще сме на равно.”
„Тя има по-хубава къща за срещи у дома и по-хубав телевизор, на който да показва дивидитата на компанията.”
„Тя познава повече хора, понеже е по-възрастна и живее в града.”
В крайна сметка разликата е, че тя е информирала всички нейни близки и познати, а вие не сте. Леля ви също се убеждава, че всеки лидер от нейната група прави същото. Без значение какво друго правите в бизнеса, ако не уведомяват, е по-вероятно бизнесът ви не се разраства така бързо, както ви се иска.
**
Значи не смятате, че е малко нечестно да не споделяте с познатите си за този страхотен бизнес? Как ще се почувствате, ако някой ваш познат, който се занимава с мрежарство, го пази в тайна от вас? Как бихте се почувствали, ако съседът ви напусне работа, води семейството си на ваканция всеки втори месец, но никога не е споделял с вас тайната на успеха си, докато вие сте робували на работата, която ненавиждате? Дайте на хората, които познавате, възможност да кажат: „Не, не се интересувам.”
Това ще предотврати сериозни последствия, които са в състояние да провалят следващата ви ваканция. Освен това ще предотврати конфузни ситуации на сватбата на братовчед ви. Съобщавайте – не продавайте. Брей! Доста дълго обяснение за това, защо трябва да осведомяваме всеки за бизнеса си.
Нека погледнем на осведомяването от друг ъгъл.

Магазинът за обувки
Да приемем, че сте отворили магазин за обувки в местния мол. Защо да не уведомите всички, които познавате, че сте отворили ваш собствен магазин за обувки? Разбира се, че ще го направите. Няма да ги пришпорвате да дойдат и да купят обувки този ден. Няма да вземете кутии с обувки, които да продавате на семейната сбърка и няма да търгувате с обувки на погребения, нали? Просто ще уведомите всички, които познавате, че сте отворили ваш собствен магазин за обувки. И когато на някого му потрябват нови обувки, ще се свърже с вас. Всеки се нуждае от обувки, но не всички се нуждаят от обувки точно днес. Повечето хора, когато настъпи правилното време, ще се сетят за вас и за вашия бизнес, ако знаят, че имате бизнес. Не всеки е готов да започне собствен бизнес на половин работен ден днес. Може би утре. Може би догодина. Но за повечето от вашите познати днес не е подходящият ден.
**
Ето още една гледна точка.

Ако дъщеря ви се омъжва, дали ще информирате всички, които познавате, за сватбата? Разбира се, че ще го направите. Няма да ги поканите на презентация, за да им кажете за предстоящата сватба. Просто ще ги осведомите да сватбата.
От всеки 100 души ваши познати и приятели има няколко, които усърдно търсят допълнителен начин за изкарване на още пари всеки месец. В повечето от случаите те не вдигнат ръце, за да ви информират, че те са подходящи кандидати. Защо? Защото след като сте осъществили контакта с първите четирима или петима в списъка си, сте се отказали и не сте уведомили останалите. Спрели сте! Може би сте отхвърлени, обезкуражени или объркани. Това е без значение. Случва се така, че много от най-добрите ви контакти, не са наясно, че имате бизнес. Така, че когато седнете и помолите новия дистрибутор да напише имената на всичките си приятели и познати, споделете принципа на информирането. Отделете време да му обясните бавно как информирането върши работа.  Разкажете на новия дистрибутор история. Споделете с него какво би могло да се случи, ако не информира всички за  това, с какво се занимава. По този начин, вместо да се дърпа и да ви опонира, той ще се наклони напред и с ентусиазъм ще напише имената на всички, които познава! Можете да улесните безкрайно новите си дистрибутори, когато споделите с тях принципа на информирането.

Ако информацията ви е харесала и мислите, че ще ви е полезно да научите още начини да развивате бизнеса си с истории, можете да закупите книгата оттук.

6
Безплатно / Неудържима увереност
« -: 24, Юни, 2019, 15:09:03 »
3 основни стълба на МЛМ професията
1.   Умения
2.   Стратегии
3.   Умствена нагласа

Когато влезеш в ММ от корпоративния свят, всичко става много емоционално, това ме принуди да работя върху някои от старите си програми. Изведнъж всичко става толкова голям проблем, а не е било проблем преди. Но когато влезеш в ММ всичко се преувеличава, става супер лично и те притеснява. Преувеличават се и предизвикателствата в отношенията с хората. Тези неща са свързани с нагласа, управление на емоциите, стари програми.

Проблеми, които всички имат:
приключването, отлагането, обаждане по телефона, дупликация, проследяване, повторно свързване с хора, които вече са казали не, уговаряне на срещи, възражения, да заведеш хората на събития, говорене пред хора, справяне с финансовите си въпроси, да се самонаемеш (преходът от наемник, където ти казват какво да правиш към предприемач), МЛМ комплексът (иска ви се да уважават професията повече, не звучи толкова яко като други професии), да говорите с някой по-успешен, по-знаещ, можещ, образован, съмнения, че ще дадете всичко и няма да се получи, млади сте и не ви взимат на сериозно, направих ли правилното нещо, стари вярвания, самосаботиране, непостоянството, казали са ви, че сте прекалено настоятелни, страх от успеха, стари програми за парите, самоубеждавате се, че е по-добре да продавате продукта, вие не сте от онези бизнес хора (означава че сте засрамени от парите), приемате лично нещата особено когато става дума за екипа, защото не успявате да ги мотивираме.
Всички проблеми ще останат с вас докато не ги диагностицирате и започнете да ги отработвате и когато го направите, светът ще се промени. Няма нищо по-привлекателно от увереността, не говоря за арогантност, бъдете смирени и в същото време уверени. Знак на зрялост е да се на учите да бъдете ок във вашата си кожа, с вашите си мисли, с това което сте в момента, да не се сравнявате.

Самооценка:
Не е ли изумително как жените винаги се съмняват дали изглеждат добре, а мъжете си казват: Колко съм готин! Притеснявате се какво другите мислят за вас – защото вашата самооценка се базира на обратната връзка за вас от преди. В природата ни е да искаме обратна връзка. Понякога като приемеш мнение на някого твърде лично може да разруши увереността ти, но понякога някой може и да я повиши със своето мнение
„Оръжия“, инструменти с които влияем на хората – когато си сменим професията с МЛМ вече нямаме такива оръжия. Можете да ползвате уменията и уроците които сте усвоили в предишната си работа, но не по същия начин.... Абонирайте се за пълен достъп!

7
Не е толкова готино като „Как да включим 20 души за 30 дни“ или като „Как да усъвършенстваме социалните медии“, но има повече резултати, повече дупликация, По-голям дългосрочен успех идва от проследяването от колкото от всяко друго нещо. 

]Как оставате ангажирани в този процес, определя какви резултати ще имате.
Когато аз започнах в моята кариера в ММ, не бях добър в проследяването, имах трудности с това да си уговоря среща с някого, срещах хора, говорех с тях за продуктите и възможността и той ми казваше: „Да, ще си помисля.“
Има едно нещо, което е пагубно в ММ по отношение на успеха във вашия бизнес, което е създадено с добри намерения, но все пак е пагубно.  Това е изразът „Някои ще (се включат), някои няма (да се включат), какво от това.“  Намерението на тази философия е „Не слагайте токова много очаквания в кандидата.“ Някой ще го направят, други не, винаги има някой друг, който чака. Добре. Мисля, че интерпретацията на това е прекалено буквална.
Когато аз говоря с някого за първи път, ако те не са готови да вземат решение в тази секунда или те имат нужда от още информация, моята защитна реакция беше: „Някои ще, някои няма, какво от това!“

Ще ви дам някои принципи по отношение на проследяването.
Бъдете търпеливи (със спешност)– разбира се, че ако някой ще стане клиент или дистрибутор, е по-добре да се случи веднага. Но все пак трябва да бъдем търпеливи.

Множество показвания/представяния  (4-6 за дистрибутор)– трябва да разберете, че това ще е нужно. Какво може да е показване/представяне:
•   Среща 1 на 1 – закуска, кафе с някого, да си разкажете историята
•   видео
•   3 пътен разговор (трипътно съобщение също) – тел, скайп, месинджър
•   продукт за проба         
•   брошура
•   уебсайт
•   събитие         
•   уебинар
•   конферентен разговор
•   домашна среща, презентация
•   история
•   статия
•   аудио
•   смс
•   филм Възходът на предприемачът
•   книга – GoPro
•   2 на 1
•   Бизнес обяд
Абонирайте се за пълен достъп!

8
Безплатно / Радикална дупликация
« -: 03, Юни, 2019, 15:35:18 »
Идеята за дупликация е невероятна – ако ние доведем няколко човека и те доведат по няколко човека… ние ще станем богати! Не е ли страхотно?
В началото на моята кариера не се получи така при мен! Беше ми казано, че единственото, което трябва да направя  е да доведа 5 човека. И наистина е така и всеки, който реши може да го направи. Колко от вас имат 5 човека. И аз имах 5 човека, но те бе правеха нищо.
И вие сте така. Окуражавате ги, горди сте че имате долна линия…казвате им да ползват продуктите, да дойдат на среща… Но те не правят нищо. Колко от вас са родители? Кажете ми на кого от вас му се е случвало да му писне от децата му, въпреки че не сте го изричали публично? Така става с вашата долна линия.
Като цяло нещата не вървят, и вие се сещате, че ви е казано че трябва вашите 5 да доведат техните 5 човека и нещата ще се получат. И започвате да ги притискате да направят нещата, даже им казвате:  Хей хайде, или дай ми списъка си аз ще се обадя на твоите кандидати. И в крайна сметка вие се оказвате със 125 човека, между които трябва да балансирате.  А се предполагаше, че трябва да е лесно и почасово.

Бях чувал за това нещо наречено дупликация, но аз по скоро имах добавяне на хора и изваждане, един войник падаше, после друг и т.н. Така изградих началото на бизнеса – 30 човека, които не само се бяха включили, но и заявиха, че ще градят своя бизнес. Но не беше точно така. Тогава малко по малко те спаднаха до 7. По скоро само замествах хората.  Помислих си че съм включил грешните хора.

Реших, че ще го направя отново, ще оставя тези загубеняци. Реших да рекрутирам хора с по-високо положение от мен, знания, успели, влиятелни хора. Но се случи същото, малко по малко отпадаха като в домино.
Тогава реших да се насоча към младите хора, щяхме да се забавляваме и между другото да правим бизнес. Забавно е, но не се продава нищо. А и младите хора са супер непостоянни. Виждат едно пиленце и вече са се разсеяли.

Тогава опитах любовния подход – всички се обичаме толкова много, нека се прегърнем, не оставяме никого да изостава…
За първите 3 години изграждах 7 пъти организацията си наново от тези 7 души до 30 и пак се случваше същото. Доста е стресиращо.
Стигах до тези 25 и никога не бях виждала тези еднорози по надолу (125, 625,3125). Бях емоционален, почти се отказах, но се радвам че не го направих, защото бях на крачка да разбера как да го направя.... Абонирайте се за пълен достъп!

9
Най-важното нещо в нашия бизнес е дупликацията.
Нека бъдем абсолютно и брутално честни. Има хора, които са наистина богати изкарват много пари от ММ, но работят по 18 часа на ден, говорят нон стоп по телефона, изпращат стотици съобщения на ден и т.н. Те реално са много богати мишки в тяхното колело.

Не е нужно да сте звездата в екипа си, единствения, който може да свърши всичко и няма как без него, да сте един богат роб. И аз го доказах, защото аз бях в две годишен отпуск и достигнах ранг в моята компания, който е най-високият в света и никой не го беше достигал преди. И когато го казвам наистина го имам предвид. Не да минеш от 80 часова седмица на 40 часова. Някои хора казват, че са се пенсионирали на 30 и сега работят по 18 часа в ММ. Това не е пенсиониране. Да напуснал  си наемната работа, но не е пенсиониране. И в това няма лошо. И аз не съм се пенсионирал и никога не бих.

Направихме събитие с Никълъс Хаяк, милиардер основател на Swatch,  и деня преди това имахме пресконференция и един млад репортер попита Никълъс, който тогава беше на 70 и няколко. „Г-н Хаяк вие съживихте швейцарската часовникова индустрия, имате 27 бранда, мулти милаирдер сте. Кога ще се пенсионирате?“  И Никълъс го погледна и му каза: „Предприемачите са артисти и те никога не се пенсионират.“ И това толкова добре проговори на душата ми, защото аз се опитах да се пенсионирам когато бях на 40, когато имах моята първа криза на средната възраст,  казах си ще играя софтбол, ще пия коктейли и т.н. и след 9 месеца се бях побъркал и си казах, че трябва да се върна.  Защото аз вярвам в това изкуство наречено предприемачество и нямам нужда да се пенсионирам. Но също вярвам, че нашия бизнес трябва да покачва качеството ни на живот не да го прави по-труден, Не да приличаме на онези хора, които въртят чинии на пръчки и като стигнат до последната трябва да се върнат да побутнат  първата. Има твърде много хора в нашата професия.  Много хора ако си вземат 2 месеца почивка ще загубят 60-70% от бизнеса си.
Аз се върнах след две години и бизнесът ми си беше на същото ниво, а месеца след това постигнах нов ранг, който никога до сега не беше постиган. И наистина не бях спонсорирал никога през това време, дори хората, които дойдоха при мен и искаха да ги включа. Защото аз бях почивка и нямаше да мога да ги спонсорирам както трябва и да поема отговорност за тях.  Наистина е възможно, но единственият начин е дупликация. Трябва да можете да се извадите от уравнението, Ако трябва да участваш в процеса,  той е грешен.

Въпросите които трябва да си задавате като Лидерски екип:
   Как автоматизираме?
   Как систематизираме?
   Как мащабираме?

Когато можем да правим тези неща сме в страната на нацията на дупликация. Ще имаме възпроизвеждащо се нещо с нас или без нас.
Какви са инструментите и какъв е процесът – как трябва да изглежда и как трябва да работи.
Инструмент за масов проспектинг  (студен и топъл пазар)– трябва да има някакъв инструмент, който всеки човек може да остави в кабинета при лекаря си, в джоба на седалката на самолета, да го даде на някого, който е срещнал пред касата в киното.
За студения и топлия пазар трябва да са различни като цяло , въпреки че понякога могат и да са еднакви.... Абонирайте се за пълен достъп!

10
Безплатно / Управление на времето
« -: 22, Май, 2019, 11:00:17 »
7 те ценни неща:
1.   Здраве –без него нямате нищо
2.   Любовта
3.   Семейство и приятели
4.   Вяра
5.   Предназначение/мисия
6.   Свобода
7.   Време

Пилеем си времето постоянно, това е единственото нещо, което не се връща.  Когато инвестирате време в курс обучение, това е безценно, не защото плащате билета, а заради времето, което влагате.
Кой от вас е недисциплиниран? Аз бях още от дете, не си оправях леглото не си пишех домашното, отпаднах от училище, в работата ми беше същото, затова имах 18 различни работи до 23 годишна възраст.
Затова влезнах в МЛМ – свобода, време, МЛМ е най-прощаващият бизнес в света, защото няма да ви уволнят за липса на усилия, или защото не сте се появили или сте направили лоша презентация. Помислете колко време бихте били наети, ако бяхте на заплата в МЛМ. Можем да правим почти нищо и все пак да получаваме някакво заплащане.
Предимства на ММ

Има няколко преки пътища в МЛМ:
•   Не е нужно да изграждате инфраструктура
•   Не са нужни инвестиции
•   Събитията правят всичко за вас
•   Не се нуждаете от някакви специални умения за да започнете

Много хора работят 1 седмица и после 2 почиват, работят 1 и после 7 почиват. Нека си направим малък експеримент – не ходете на работа 6 седмици!! Ще ви уволнят. Някой от най-добре печелещите са работили здрави и са в ваканционна кома и не правят нищо. Но никой няма да ги изрита. Защото казваме лъжата – работи здраво 5 години и се излежавай на плажа цял живот след това. За човек с мисия дали това е мечтата? Посещавате най хубавите плажове, но не оставате там  (освен ако не рекрутирате всички там ;).... Абонирайте се за пълен достъп!

11
Безплатно / Re: Първи Стъпки
« -: 22, Май, 2019, 10:58:35 »
За да успееш в ММ трябва да предприемеш действия. Да направиш първите стъпки. ММ не е лесен, не е вълшебните бобени зърна!
Как да получим най много от един курс/книга
1. Прочети/изслушай и се наслади
2. Направи си записки и ги превърни в план за играта
3. Вземи този план и научи някого на него
Някой хора започват ММ от вдъхновение, други от отчаяние. Няма лошо да започнете ММ, защото имате нужда от пари, това е ок.

В ММ се печели точно толкова колкото е стойността ти като човек.
Един от най-големите проблеми, които можете да имате в ММ, е да имате прекалено много други варианти. Също така да нямате добра горна линия може да е най-големият ви дар.

Философията да правя нещата ден по ден.
Кажете си: Днес ще си облека костюма, ще блестя, ще се появя, ще съм в най-добрата си енергия, ще слушам подходящата музика, ще се вкарам в подходящото състояние, ще говоря с колкото се може повече хора. Само за днес, не обещавам нищо за утре, но днес ще се счупя от работа. Ще разказвам историята си, ще посрещна страховете си, ще бъда най-добрата версия на себе си. Само за днес и когато свърши деня, ще си отида вкъщи, ще съм изтощен и ще се ангажирам със следващия ден, за да съм способен да го направя. Затова ден по ден.
Какви са стъпките за да постигнете успех?
Каквото и да е той за вас - дали да си платите кредитните карти, да запишете децата си в добро училище, или да си купите самолет. Всичко голямо, всяка империя започва от нещо малко. И няма значение от къде започвате – дали сега рестартирате, занимавали сте се за известно време. И се чудите какво ви е? Има ли нещо сбъркано във вас? Не няма! Може да имате страхове или съмнения но с това ще се справим. Може да нямате добър план – ще направим план. Или пък стратегия и нея ще направим.

Правилният избор
Като за начало – направили сте правилния избор! ММ не е идеален, но е по добрият начин. Ако имате поне малко предприемачески дух в себе си, това е по-добре. Вие сте умни - осъзнали сте, че светът се е променил. Няма да върви назад. Имате способността да го видите преди останали. ДА бъдеш предприемач, солопредприемач, да виждате как се изменя икономиката днес и по-умно от това някой да работи за друга компания. Колко сигурно е да работиш за някого друг. Всеки ден на работа може да е последния ти, не си подсигурен. Традиционният малък бизнес не е сигурен, може да бъде разрушен от Амазон още утре. Моловете вече не са нужни, превръщат ги в скейт паркове. Но ето какво не се променя никога – хората имат нужда от стойностни/качествени продукти и услуги. И коя е най добрата форма за реклама на продукти и услуги? От уста на уста – ние сме чули от някого преди да гледаме рекламата по телевизията. Така че ние служим с образователна цел до степен хората да разберат какво имаме да им предложим. Това няма да изчезне в следващите 1000 год. – продуктите и начинът на доставка сигурно ще се променят, но това няма да се промени и точно затова е толкова ценно. И запомнете – ако развиете тези умения, няма да се притеснявате за вашият доход, ако се изправите пред страха си – това е един от най важният комплекс от умения за вашия живот. Няма да се притеснявате вече какво ще направи компанията ви, работодателят ви или какво ще стане с малкият ви бизнес или вашите работници. И буквално това е най-добрата форма на сигурност, която можете да създадете и тя не е някъде там навън – тя е в ума и сърцето ви. И е комбинация от:
1. умствена настройка – как да правите нишата
2. умения - какво да правите
3. стратегия – как да го правите по най-добрия начин (възможен).... Абонирайте се за пълен достъп!

12
Безплатно / Първи Стъпки
« -: 22, Май, 2019, 10:28:05 »
За да успееш в ММ трябва да предприемеш действия. Да направиш първите стъпки. ММ не е лесен, не е вълшебните бобени зърна!
Как да получим най много от един курс/книга
1. Прочети/изслушай и се наслади
2. Направи си записки и ги превърни в план за играта
3. Вземи този план и научи някого на него
Някой хора започват ММ от вдъхновение, други от отчаяние. Няма лошо да започнете ММ, защото имате нужда от пари, това е ок.

В ММ се печели точно толкова колкото е стойността ти като човек.
Един от най-големите проблеми, които можете да имате в ММ, е да имате прекалено много други варианти. Също така да нямате добра горна линия може да е най-големият ви дар.

Философията да правя нещата ден по ден.
Кажете си: Днес ще си облека костюма, ще блестя, ще се появя, ще съм в най-добрата си енергия, ще слушам подходящата музика, ще се вкарам в подходящото състояние, ще говоря с колкото се може повече хора. Само за днес, не обещавам нищо за утре, но днес ще се счупя от работа. Ще разказвам историята си, ще посрещна страховете си, ще бъда най-добрата версия на себе си. Само за днес и когато свърши деня, ще си отида вкъщи, ще съм изтощен и ще се ангажирам със следващия ден, за да съм способен да го направя. Затова ден по ден.
Какви са стъпките за да постигнете успех?
Каквото и да е той за вас - дали да си платите кредитните карти, да запишете децата си в добро училище, или да си купите самолет. Всичко голямо, всяка империя започва от нещо малко. И няма значение от къде започвате – дали сега рестартирате, занимавали сте се за известно време. И се чудите какво ви е? Има ли нещо сбъркано във вас? Не няма! Може да имате страхове или съмнения но с това ще се справим. Може да нямате добър план – ще направим план. Или пък стратегия и нея ще направим.

Правилният избор
Като за начало – направили сте правилния избор! ММ не е идеален, но е по добрият начин. Ако имате поне малко предприемачески дух в себе си, това е по-добре. Вие сте умни - осъзнали сте, че светът се е променил. Няма да върви назад. Имате способността да го видите преди останали. ДА бъдеш предприемач, солопредприемач, да виждате как се изменя икономиката днес и по-умно от това някой да работи за друга компания. Колко сигурно е да работиш за някого друг. Всеки ден на работа може да е последния ти, не си подсигурен. Традиционният малък бизнес не е сигурен, може да бъде разрушен от Амазон още утре. Моловете вече не са нужни, превръщат ги в скейт паркове. Но ето какво не се променя никога – хората имат нужда от стойностни/качествени продукти и услуги. И коя е най добрата форма за реклама на продукти и услуги? От уста на уста – ние сме чули от някого преди да гледаме рекламата по телевизията. Така че ние служим с образователна цел до степен хората да разберат какво имаме да им предложим. Това няма да изчезне в следващите 1000 год. – продуктите и начинът на доставка сигурно ще се променят, но това няма да се промени и точно затова е толкова ценно. И запомнете – ако развиете тези умения, няма да се притеснявате за вашият доход, ако се изправите пред страха си – това е един от най важният комплекс от умения за вашия живот. Няма да се притеснявате вече какво ще направи компанията ви, работодателят ви или какво ще стане с малкият ви бизнес или вашите работници. И буквално това е най-добрата форма на сигурност, която можете да създадете и тя не е някъде там навън – тя е в ума и сърцето ви. И е комбинация от:
1. умствена настройка – как да правите нишата
2. умения - какво да правите
3. стратегия – как да го правите по най-добрия начин (възможен).... Абонирайте се за пълен достъп!



13
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!

14
Безплатно / Справян с възраженията
« -: 22, Май, 2019, 10:26:02 »
Как да отговорите на 21 от най често появяващите се възражения:


1.   Това да не е пирамида?
   Пирамидите са незаконни – няма обмен на стоки или услуги. Ние предлагаме висококачествени продукти, имаме Х доволни клиенти и дистрибутори, които са ревностни фенове на тези продукти.
   Ако вярвате в професията и сте човек, който излъчва почтеност, това възражение рядко ще се появява, ако изобщо се появи. Забелязали ли сте, че тези от вас, които сте силни и влиятелни хора, не срещате това толкова често?
   Не, защо питаш?
   Радвам се, че попита, защото това е за хора, които не се занимават с незаконни схеми.
   ММ е да доставиш стоки и услуги директно до клиента и няма нищо незаконно в това.
   Какво имаш предвид? - Понякога те не са сигурни или не знаят
   Попитайте: „Ти ли се занимаваш с някоя пирамида?“ – така го питате все едно „Ти ли се занимаваш с нещо незаконно?“ Или: „Да не намекваш, че аз се занимавам с нещо незаконно?
   Имайте предвид, че хората, които са скептични и негативни обикновено са разорени. Просто се пренасочете към някого, който иска да му се помогне и е достатъчно схватлив да разбере, че ММ е професия.


2.   МЛМ има лоша репутация
   „Аз си мислех същото като започвах. Благодарение на лидерите в индустрията, мрежовият маркетинг сега е не само валидиран, но и фокусиран върху това да бъде професионален.“
   „Ще откриеш неетични хора във всеки бизнес. В мрежовия маркетинг ние взаимно се поддържаме към високи стандарти така че в крайна сметка тези, които петнят името на професията, излизат от нея.“
Винаги се опитвам да пречупя нещата през моят личен опит и история и затова вместо да им казвам:  „Ще откриете, че във всеки бизнес има непочтени хора.“  аз им казвам: „Аз направих свое проучване и, когато наистина се задълбочих, открих, че не само във ММ има такива хора, но и във всеки друг бизнес.“
    С ММ можеш да стартираш голям бизнес с малка инвестиция.
   Дайте им информация от трета страна: „Кой ти каза това?“ (Зет ми). Той богат ли е? (Не) Притежава ли бизнес? (Не) Считаш ли го за достоверен източник по какъвто и да е въпрос? (Не особено) Р. Киосаки, Уорън Бъфет, Тони Робинс, Ричард Брансън са големи привърженици на ММ. Считаш ли, че те са достоверни като експерти?“


3.   Имам лош опит с МЛМ
   „Съжалявам да го чуя, любопитна съм. Имаш ли нещо против да споделиш какви са били предишните ти преживявания с ММ?“
   „Бил ли си някога на ресторант и да си ял гадно ястие? Реши ли да не ходиш по ресторанти вече заради това? Бил ли си някога на гадна среща? Реши ли, че ходенето по срещи не е за теб?“  Тези двете са за да разхлабите положението: „Никога не знаеш, докато не опиташ. Никога не си правил ММ с мен, защо просто не дадеш шанс?“
   Това е вашето време, в което да преобърнете негативното им възприятие за ММ. Те ще оценяват вашите знания и ще изпробват вашите умения
   Има много причини за някой да им лош опит с ММ – Кажете: „Има хора, които дават на ММ лошо име. От какво естество е твоят негативен опит?“
   „О, кой ти каза това? (Прочетох го в Интернет) А, така ли? Знаеш ли какво, и аз бях така, но после направих свое проучване и открих,... Абонирайте се за пълен достъп!
[/quote]
 

15
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!

Страници: [1] 2