Форум АНХИРА - здраве, успех, свобода

Автор Тема: Двуминутната история  (Прочетена 104 пъти)

Неактивен Boyana

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Публикации: 22
  • Karma: +0/-0
    • Профил
  • Skype: perla_05
Двуминутната история
« -: 06, Август, 2019, 18:29:26 »
„Повечето разговори са просто монолози направени в присъствието на свидетел. "

Звучи ли ви познато? Това се случва и в нашия ММ бизнес, когато правим презентации.
Колко от нашите презентации са звучали така?
1. Говорихме.
2. Нашите кандидати слушаха.

И правим това за 20 минути, 40 минути или дори един час.
О, но можем да го влошим. Можем да кажем на нашите кандидати: „Моля, задръжте всички
вашите въпроси до края. Може да покрия вашите въпроси по-късно по време на моето
представяне.

Или може би искаме нашите кандидати да седнем в хотелска заседателна зала с други непознати, докато показваме слайдове и видеоклипове на PowerPoint за един час. Нищо чудно кандидатите  да мразят продажните презентации. Колкото по-дълго е представянето ни, толкова повече объркваме кандидатите . Има просто твърде много факти, за да се помни.

За да вземем решения от кандидатите , трябва да сме ясни.

Лошите новини
Да, нашите объркващи презентации пречат на кандидатите ни да вземат решение „да“
 Докато говорим за прекрасната компания, прекрасната индустрия, прекрасни продукти, прекрасно обучение и прекрасно план за компенсации ... кандидатите  ни не слушат.

Какво? Не слушат нашето страхотното представяне за нашата прекрасна възможност?
Как е възможно това?

Факт №1: Продължителността на вниманието на нашите кандидати е кратка.
Факт №2: Нашата бизнес презентация е 45 минути.
Въпрос: Можем ли да разберем къде нещата се объркват?

Губим вниманието на кандидатите  си при първото разсейване. Какво си мислят  нашите кандидати, докато правим нашата добре изрепетирана презентация?
"Колко дълго ще продължи това?"
"Вие сте продавач?"
„Кога ще стигнете до същината?“
"Колко ще струва това?"
„Защо позволих тази презентация да стартира?“
„Как мога да съм сигурен, че ще успея?“
„Защо се съгласих на тази дълга продажбена презентация?“
"Какво биха мислели приятелите ми?"
"Вероятно всичко е твърде добро, за да е истина."
„Кой ще нахрани кучето тази вечер?“
"Никога не бих могъл да запомня нещо толкова дълго."
"Ще иска ли детегледачката да й платя извънредно време?"
„Не искам да съм продавач.“
"Трябва да се събудя рано за работа утре."

Да, кандидатите  ни не ни слушат. Вместо това те имат разговор със себе си вътре в главите им. Ние сме отвличане на вниманието към този разговор.

Решението?
Ще решим този проблем с нашето двуминутно представяне чрез история. Това е персонализирана история за нашите кандидати.

Абонирайте се за пълен достъп!
« Последна редакция: 06, Август, 2019, 18:42:25 от Boyana »