Не е толкова готино като „Как да включим 20 души за 30 дни“ или като „Как да усъвършенстваме социалните медии“, но има повече резултати, повече дупликация, По-голям дългосрочен успех идва от проследяването от колкото от всяко друго нещо.
]Как оставате ангажирани в този процес, определя какви резултати ще имате.
Когато аз започнах в моята кариера в ММ, не бях добър в проследяването, имах трудности с това да си уговоря среща с някого, срещах хора, говорех с тях за продуктите и възможността и той ми казваше: „Да, ще си помисля.“
Има едно нещо, което е пагубно в ММ по отношение на успеха във вашия бизнес, което е създадено с добри намерения, но все пак е пагубно. Това е изразът „Някои ще (се включат), някои няма (да се включат), какво от това.“ Намерението на тази философия е „Не слагайте токова много очаквания в кандидата.“ Някой ще го направят, други не, винаги има някой друг, който чака. Добре. Мисля, че интерпретацията на това е прекалено буквална.
Когато аз говоря с някого за първи път, ако те не са готови да вземат решение в тази секунда или те имат нужда от още информация, моята защитна реакция беше: „Някои ще, някои няма, какво от това!“
Ще ви дам някои принципи по отношение на проследяването.
Бъдете търпеливи (със спешност)– разбира се, че ако някой ще стане клиент или дистрибутор, е по-добре да се случи веднага. Но все пак трябва да бъдем търпеливи.
Множество показвания/представяния (4-6 за дистрибутор)– трябва да разберете, че това ще е нужно. Какво може да е показване/представяне:
• Среща 1 на 1 – закуска, кафе с някого, да си разкажете историята
• видео
• 3 пътен разговор (трипътно съобщение също) – тел, скайп, месинджър
• продукт за проба
• брошура
• уебсайт
• събитие
• уебинар
• конферентен разговор
• домашна среща, презентация
• история
• статия
• аудио
• смс
• филм Възходът на предприемачът
• книга – GoPro
• 2 на 1
• Бизнес обяд
Абонирайте се за пълен достъп!