Цитат на: Boyana - 22, Май, 2019, 10:28:05
За да успееш в ММ трябва да предприемеш действия. Да направиш първите стъпки. ММ не е лесен, не е вълшебните бобени зърна!
Как да получим най много от един курс/книга
1. Прочети/изслушай и се наслади
2. Направи си записки и ги превърни в план за играта
3. Вземи този план и научи някого на него
Някой хора започват ММ от вдъхновение, други от отчаяние. Няма лошо да започнете ММ, защото имате нужда от пари, това е ок.
В ММ се печели точно толкова колкото е стойността ти като човек.
Един от най-големите проблеми, които можете да имате в ММ, е да имате прекалено много други варианти. Също така да нямате добра горна линия може да е най-големият ви дар.
Философията да правя нещата ден по ден.
Кажете си: Днес ще си облека костюма, ще блестя, ще се появя, ще съм в най-добрата си енергия, ще слушам подходящата музика, ще се вкарам в подходящото състояние, ще говоря с колкото се може повече хора. Само за днес, не обещавам нищо за утре, но днес ще се счупя от работа. Ще разказвам историята си, ще посрещна страховете си, ще бъда най-добрата версия на себе си. Само за днес и когато свърши деня, ще си отида вкъщи, ще съм изтощен и ще се ангажирам със следващия ден, за да съм способен да го направя. Затова ден по ден.
Какви са стъпките за да постигнете успех?
Каквото и да е той за вас - дали да си платите кредитните карти, да запишете децата си в добро училище, или да си купите самолет. Всичко голямо, всяка империя започва от нещо малко. И няма значение от къде започвате – дали сега рестартирате, занимавали сте се за известно време. И се чудите какво ви е? Има ли нещо сбъркано във вас? Не няма! Може да имате страхове или съмнения но с това ще се справим. Може да нямате добър план – ще направим план. Или пък стратегия и нея ще направим.
Правилният избор
Като за начало – направили сте правилния избор! ММ не е идеален, но е по добрият начин. Ако имате поне малко предприемачески дух в себе си, това е по-добре. Вие сте умни - осъзнали сте, че светът се е променил. Няма да върви назад. Имате способността да го видите преди останали. ДА бъдеш предприемач, солопредприемач, да виждате как се изменя икономиката днес и по-умно от това някой да работи за друга компания. Колко сигурно е да работиш за някого друг. Всеки ден на работа може да е последния ти, не си подсигурен. Традиционният малък бизнес не е сигурен, може да бъде разрушен от Амазон още утре. Моловете вече не са нужни, превръщат ги в скейт паркове. Но ето какво не се променя никога – хората имат нужда от стойностни/качествени продукти и услуги. И коя е най добрата форма за реклама на продукти и услуги? От уста на уста – ние сме чули от някого преди да гледаме рекламата по телевизията. Така че ние служим с образователна цел до степен хората да разберат какво имаме да им предложим. Това няма да изчезне в следващите 1000 год. – продуктите и начинът на доставка сигурно ще се променят, но това няма да се промени и точно затова е толкова ценно. И запомнете – ако развиете тези умения, няма да се притеснявате за вашият доход, ако се изправите пред страха си – това е един от най важният комплекс от умения за вашия живот. Няма да се притеснявате вече какво ще направи компанията ви, работодателят ви или какво ще стане с малкият ви бизнес или вашите работници. И буквално това е най-добрата форма на сигурност, която можете да създадете и тя не е някъде там навън – тя е в ума и сърцето ви. И е комбинация от:
1. умствена настройка – как да правите нишата
2. умения - какво да правите
3. стратегия – как да го правите по най-добрия начин (възможен).... Абонирайте се за пълен достъп!
Цитат на: Boyana - 22, Май, 2019, 10:24:50Цитат на: anhira - 17, Май, 2019, 16:40:54
"Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч."
Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.
Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?
Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.
Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: " О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали." За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.
Затова, когато един дистрибутор казва "не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага", просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!
Цитат на: anhira - 17, Май, 2019, 16:40:54
"Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч."
Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.
Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?
Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.
Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: " О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали." За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.
Затова, когато един дистрибутор казва "не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага", просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град... Абонирайте се за пълен достъп!